FINANCIËLE ADMINISTRATIE

De professionals van Qualiant staan voor je klaar voor alle zaken rondom de financiële administratie 

Onze medewerkers

Onze medewerkers hebben een jarenlange ervaring en expertise binnen het onderwijs. Hierdoor kunnen zij de best mogelijke ondersteuning bieden bij de financiële administratie. Wij adviseren en informeren  proactief over wijzigingen op het gebied van wet- en regelgeving.

 

Onze dienstverlening

Het is mogelijk om de financiële administratie geheel of gedeeltelijk door Qualiant te laten uitvoeren. In beide gevallen behoudt je altijd inzicht in uw eigen administratie. Ons uitgangspunt is dat de onderwijsinstelling over alle informatie beschikt om in control te zijn en te blijven!

Qualiant ontzorgt en ondersteunt op het gebied van:
– Het correct en tijdig verwerken van de facturen en de bankafschriften,
– Boekhoudkundige werkzaamheden,

– Het opstellen van de jaarrekening inclusief het opstellen van het accountantsdossier, de begeleiding van de controle en de verantwoording richting DUO,
– Samenstellen van maand- en kwartaalrapportages,
– Projectadministratie,
– Advisering over de onderwijsadministratie.

Verbetering, vernieuwing en digitalisering staan bij Qualiant centraal. Wachten tot een later moment vinden wij niet nodig maar wij ondernemen zo snel mogelijk actie als wij verbeteringen in de inrichting van de administratie signaleren. Onze slogan geeft onze houding en mentaliteit heel goed weer: “Het kan vandaag!” 

 

De financiële dienstverlening bij Qualiant?


Met een op de onderwijsorganisatie afgestemd implementatietraject zorgt Qualiant ervoor dat je gemakkelijk kunt overstappen. Wij voeren de werkzaamheden uit, zetten alle gegevens klaar en testen en valideren de gegevens uitvoerig. Zodat wanneer de administratie live gaat alles tot in de puntjes is verzorgt. Ook zorgen wij ervoor dat de medewerkers zijn opgeleid. Hierdoor gaan jullie op een juiste wijze van start met de nieuwe systemen.

Meer weten over wat Qualiant voor jouw onderwijsinstelling kan betekenen?